Новини з 1996 року

Дорогу між Кременчуком та Хоролом цьогоріч "підлатають" за 140 млн. гривень

Андрій Михайленко 19 травня 2017 18:25 660 0

Ремонтувати аварійні ділянки даної траси буде харківська ТОВ "Будгарант - 7", котра серед 4 учасників, допущених до торгів, запропонувала найвищу ціну - 140,8 млн. гривень. Найменшу ціну запропонувало ТОВ "Лубенське ШБУ №9" - 89,86 млн. гривень.

На початку березня цього року Служба автомобільних доріг у Полтавській області оголосила тендер на проведення поточного середнього ремонту дороги державного значення "Хорол — Семенівка — Кременчук".

Читайте також: Стало відомо про звільнення керівника Полтавського облавтодору через латання землею ям на дорогах

Вартість робіт не мала перевищувати 147 млн. гривень.

Усього мають відремонтувати 16,311 кілометрів дороги - кожен кілометр ремонту коштуватиме 8,63 млн. гривень.

Переможець має зробити ремонт на таких відрізках дороги:

- км 40+389 – км 43+000
- км 33+850 – км 36+350
- км 27+350 – км 32+100
- км 25+350 – км 26+200
- км 8+000 – км 13+600

За результатами аукціону, який пройшов 12 квітня, та розгляду найвигідніших пропозицій, перемогу на тендері, як уже зазначено, здобула харківська фірма "Будгарант-7", котра має "тісні" зв'язки з владою Полтави. 

Загалом заявки на тендер подали 6 компаній:

- ТОВ "Лубенське шляхово-будівельне управління №9";

- ТОВ "ШРБУ-48";

- ТОВ "Данко";

- ПП "Будгарант-7";

- ТОВ "Ростдорстрой";

- ТОВ "Будівельна компанія «Дорлідер".

Фірма тестя олігарха-"гаманця" Путіна "Ростдорстрой" та "Будівельна компанія "Дорлідер" запропонували найдорожчу ціну, тому про них далі мова не йшла.

Про першу компанію "Програма Плюс" уже писала: мова йшла про освоєння в цьому 210 млн. гривень на ремонті окремих ділянок дороги "Полтава-Кременчук-Олександрія" та кримінальні оборудки".

 

ХТО ЗМАГАВСЯ ЗА ЧИМАЛИЙ БЮДЖЕТНИЙ КУШ?

1. ТОВ "Лубенське шляхово-будівельне управління №9"

Пропозиція: 89,859 млн. грн.

ТОВ "ЛШБУ №9", яке зареєстровано в Лубнах та належить Володимиру Тетерятникову, запропонувало найдешевшу пропозицію, проте замовник її відхилив.

Мотивом відхилення послужила ціна. На думку тендерного комітету, вона занижена, тобто "ЛШБУ" неправильно розраховувало її та занизило вартість будівельних матеріалів.

2. ТОВ "ШРБУ-48"

Пропозиція: 126,5 млн. грн.

Підприємство з Умані зареєстроване лише два роки тому. Бенефіціаром цього підприємства є Ігор Воткалюк, який раніше працював інженером у ДП «Уманьавтодор». Упродовж двох років свого існування підприємство ремонтувало дороги у Черкаській, Вінницькій та Полтавських областях. Проте пропозицію "ШРБУ-48" відхилили, адже ті не надали копії таких документів: «проект договору» та «пропозиція».

3. ТОВ "Данко"

Пропозиція: 134,8 млн. грн.

Пропозицію київського підприємства, засновниками якого є мешканці Макіївки Валентина та Денис Чумаки, також відхилили через ціну. На думку тендерного комітету, підприємці неправильно розрахували свої можливі витрати.

4. ТОВ "Будгарант-7"

Пропозиція: 140,8 млн. грн.

Саме з цим підприємством Служба автомобільних доріг має намір укласти договір. «Будгарант-7» не потребує представлень, адже добре відоме в Полтаві своїми роботами, котрі викликають сумніви у якості. 

На цьому тендері «Будгарант-7» знову підтвердив свій зв’язок з іншими харківськими компаніями, які отримують підряди від Полтавського УЖКГ на чималі суми: більшу частину техніки наш переможець тендера на 140 млн. гривень бере в оренду.

Так, згідно з поданими підприємством документами, автомобільну техніку вони планують залучати у:

- «Механізований будівельний центр», яке нещодавно отримало право прибирати вулиці Полтави за 90 млн грн.

- «Променергобуд Україна», яке ремонтувало вулиці Полтави за часів каденції Андрія Матковського.

- «Альяна» Харківської обласної асоціації інвалідів «Союз організації інвалідів України» — ця організація зареєстрована за однією адресою з «Будгарант-7», а техніка, яку вона надає в оренду, зареєстрована на Олександра Яковенка — засновника «Променергобуд Україна» та «МБЦ».

Саме на інвалідну організацію, яка ще у 2016 році отримала податкові пільги, що дозволяють їм не платити податок на прибуток, записана левова частина техніки «Будгарант-7». 

На практиці це означає законну схему уникнення від сплати податків: 20 відсотків від заробленої суми не потрібно сплачувати до бюджету у вигляді ПДВ.

А це 28,16 млн. гривень - дуже непоганий результат на фоні того, що не потрібно користуватися для цього послугами "конвертаційного центру". Дані гроші можна "занести" куди слід.

Але дані розрахунки справедливі лише за умови, що підприємство інвалідів виступає єдиним фактичним виконавцем робіт через субпідряд. 

Але все одно в "Будгарант-7" чималу кошту грошей "зекономлять" під час сплати податків.

Читайте також: Як на Полтавщині працівники дорожніх служб ями на дорогах засипають землею. ВІДЕО 18+

Служба автомобільних доріг Полтавської області має ретельно поставитися до контролю за цим підрядником і не приховувати від громадськості договори та акти виконаних робіт, як це, повідомляють полтавські активісти, полюбляють робити в  полтавському УЖКГ.

За інших обставин нове покриття буде сходити з доріг разом зі снігом.

 

 

Теги: Економіка КременчукаТранспорт Кременчука

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись