Новини з 1996 року

Чому Крюківський міст - без асфальту. Або за що у 30-ті мер Малецький потрапив би на лісоповал?

Олександр Курилов 17 липня 2018 15:28 1667 0

Кременчуцький міський голова Віталій Малецький, якби керував нашим містом у 30-ті роки,  був би неодмінно репресований  за свої нерозумні дії, які в житті перетворилися на елементарне шкідництво.

Разом з мером Кременчука в парі пиляв би ліс у тайзі дворучною пилою й керівник УЖКГ міськвиконкому Іван Москалик, бо не зупинив вчасно свого начальника.

Ну і зрозуміло, що компанію на лісоповалі очільникам нашого міста складали б ще як мінімум половина нинішніх депутатів Кременчука.

Однак якби все те, що відбувається сьогодні в нашому місті, сталося в країнах Європи, то все було б простіше – наших градоначальників посадили б за прийняття нерозумних рішень на три роки в сучасну комфортабельну в’язницю, а при виході сказали: ви, хлопці, теє, спочатку думайте, а потім робіть. Але не навпаки.

Це депутатська комісія міськради з питань землі та екології сьогодні та розповідь на ній керівника УЖКГ Івана Москалика.

А чиновник Москалик розповідав, як з великого розуму можна зняти верхній шар асфальту з Крюківського мосту через Дніпро за 600 тисяч гривень.

А потім, з його розповіді, коли вже все зняли й на мосту автівки колесами торохтять по металевих стиках, починають думати, де ж взяти ще 4 мільйони гривень, аби покласти новий асфальт замість знятого.

«Хотілося б видавити на це з Укрзалізниці 4 мільйони гривень, але залізничники повідомляють, що верхній шар асфальту на автомобільній частині Крюківського мосту в них на балансі не перебуває. Такий лист ми отримали», - розповідає про нинішню ситуацію з ремонтом мосту начальник управління житлово-комунального господарства міста Москалик.

Й одразу він же чує запитання з цього приводу від депутата міськради Роженка, чи взагалі хтось із Кременчуцького міськвиконкому повідомляв «Укрзалізниці», що ось КП «ШРБУ» знімає з проїжджої частини залізничного мосту асфальтове полотно?

Зрозуміло, що питання до начальника УЖКГ – неприємне, бо міст починали ремонтувати за рішеннями міськвиконкому й, звісно, ніхто нікому й нічого не повідомляв.

А тепер результат усього в наших градоначальників перед очима – це лист залізничників, у якому вони пишуть, що цього асфальту в них на балансі немає (бо його забрало місто) й грошей на ремонт того, чого в них немає, вони не дадуть.

І підсумок звідси – тепер, аби покласти нове асфальтове полотно на проїжджу частину мосту, потрібно ще 4 мільйони гривень. Й до вересня ці кошти шукатимуть.

А щодо самого мосту, то його все одно ніхто б не робив.

Пояснення Івана Москалика – температура повітря для проведення ремонту не повинна перевищувати 20 градусів, інакше більше місяця нове полотно не простоїть.

Тож і чекаємо, певно, єдині у світі, коли температура повітря знизиться й коли ці чотири мільйони гривень у міському бюджеті з'являться. Тоді й почнеться асфальтування дороги на мосту через Дніпро.

Єдине питання тут уже до власників авто – не слід їхати по Крюківському мосту швидко. Бо там металеві стики між бетонними плитами й вони від удару ці плити руйнують.  А грошей на нові плити в місті точно немає.

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись