Новини з 1996 року

Американський тепловоз General Electric "забуксував" під час експлуатації в Україні, - Кава

Ксенія Омельченко 16 січня 2019 16:15 508 0

В одного з доставлених нещодавно в Україну американських тепловозів General Electric виникли труднощі при пересуванні вітчизняною залізницею.

Про це повідомив у Facebook колишній заступник міністра транспорту та інфраструктури, радник голови "Укравтодору" Олександр Кава.

Для доказу цієї інформації Кава опублікував звіт "Укртрансбезпеки" від 3 січня.

За його словами, новий тепловоз "забуксував" на ділянці "Волоноваха - Комиш-Зоря" (Донецька та Запорізька області) з поїздом вагою всього лише 3768 тонн.

"Довелося викликати на підмогу старий 2ТЕ116, побудований 37 років тому на "Луганськтепловозі", - уточнив він.

Кава підкреслив, що на даній ділянці старі тепловози водять поїзди з набагато більшою вагою, ніж той, який тягнув тепловоз GE.

"Таким чином, щоб перевезти певну кількість вантажів на ділянці "Волоноваха - Комиш-Зоря", використовуючи тепловози GE ТЕ33АС, потрібно виконати більшу кількість рейсів у порівнянні з використанням старих тепловозів 2ТЕ116. Тому необхідна більша кількість локомотивів, а також більша кількість локомотивних бригад", - резюмував радник голови "Укравтодору".

Нагадаємо, у 2018 році "Укрзалізниця" підписала зі світовим гігантом General Electric Transportation договір на 1 млрд доларів про закупівлю локомотивів. Партнерство розраховане на 15 років і передбачає повне оновлення та модернізацію тягового рухомого складу. 

Читайте також: Доукомлектований на ПАТ "КВБЗ" американський тепловоз вже їде у Ромодан. ВІДЕО

За кожен тепловоз від General Electric Україна заплатила по 3,5 млн доларів. Усього в країну повинні доставити 30 американських тепловозів, очікується, що це відбудеться до березня поточного року. Два десятки машин уже в Україні, 15 - прийняті в експлуатацію, а п'ять знаходяться на Крюківському вагонобудівному заводі на доукомплектації.

Перший тепловоз GE вийшов у рейс 13 грудня 2018 року саме на ділянці "Комиш-Зоря - Федорівка". В. о. голови правління УЗ Євген Кравцов тоді заявив, що максимальна вага поїзда, який тягне новий локомотив, становить 3900 тонн.

 

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Кременчук став містом, в якому Україна та Казахстан міцно закріпили свої відносини. ФОТОрепортаж 428 0
Яким ти був, Кременчук? Фотографії старого міста, якого ми не знали. ФОТО 547 0
У Кременчуці Хеловін провели «з вітерцем», і дощ цьому аж ніяк не завадив. ФОТОрепортаж 1052 0