Новини з 1996 року

Афера віку, або Як людей дурять у відомій мережі супермаркетів

Марина Баніт 14 грудня 2017 11:01 4063 0

В усі часи завжди були нечесні продавці. Чесні ж завжди були на вагу золота. Як правило людина переконавшись в доброчесності торгуючого вже до нього й ходила. І навпаки, дізнавшись, що дурять,  сама оминала й іншим не рекомендувала до нього ходити.

Раніше в магазинах людей обманювали по-іншому: і гирі пиляли, і рахували не вірно, і взагалі тоді були свої методи.

А ось у сучасному світі, у вік технологій і плексу свої методи.

Це кореспонденту Програми Плюс понадобилася риба. Так у одному з супермаркетів відомої торгівельної мережі, що розташований у будинку 14 по вулиці Халаменюка продавалася морожена риба.

 

Хек в морозильних камерах був у плексі. І річ у тім, що плівки цієї на кожну рибину намотали стільки, що за нею не можна було розгледіти саму рибу. Розфасована риба мала цінники.

Звичайно, одразу виникло припущення, що плексу стільки намотали заради того, щоб упаковка затягнула вагу і покупець переплатив кошти за плівку. Кореспондент покликала продавця і разом почали перевіряти цю теорію.

Покупець не повинен платити за вагу плексу по ціні товару. Плекс у супермаркетах є  розхідним матеріалом і підлягає списанню, тобто для покупця - безкоштовний. Хитрі продавці плекс не списують, а продають на вагу, замотуючи товар.

Обрані дві рибини були розмотані, покладені у звичайний пакетик і зважені. Різниця вражаюча.

Як виявилося - на одній рибині покупця надурили б на 70 копійок, а на іншій -  на 50 копійок. А тут варто додати, що за приблизними даними у цьому холодильнику було не менше 100 заморожених шматків окремо заплексованого товару. Отже прибуток магазину на обдуренні покупців лише на одному морозильнику складе близько 70 гривень.

І це - супермаркет! 

Між іншим у мережі цього супермаркету вагові лук, кріп, петрушка, морожене м'ясо теж фасується у такий спосіб - намотується понад норму плекс.

У минулі часи за таке завідуючу магазином посадили б за грати одразу. У наш час, коли усі контролюючі органи скасовані продавців важко покарати. Щоб щось довести треба все правильно зафіксувати, зібрати докази, звернутися до суду, який працює за не досконалим законом і можливо, при наявності доброго адвоката вдасться відсудити в магазину компенсацію.

Але, звісно, ніхто не буде мотати собі нерви за таке. Тож продавці спокійно дурять споживачів.

Лишається діяти старим перевіреним способом - бути уважними. В дійсності варто перевіряти товари до їх покупки: якість, ціну, вартість, вагу, терміни та умови зберігання. А у разі виявлення систематичних порушень варто відмовитися від обслуговування у такого крадія.

Щодо кореспондентської покупки риби - ввечорі адміністратора не було в магазині. Часу і бажання якось, щось, комусь доказувати не було. Звернувшись до охоронника і пояснивши ситуацію адміністратору було передано привіт з проханням усунути такий вид шахрайства з супермаркету. Також пообіцяли прийти і перевірити результат уважного ставлення до покупців. Тепер прийдеться виконувати.

Отже мешканцям міста варто бути уважними. Якщо ви побачите, що ваговий товар непомірно обмотаний плексом у кілька шарів, то вимагайте у продавця зняти цей плекс і покласти товар у звичайний пакетик після цього вибивати цінник.  

Про нові афери будемо повідомляти у наступних статтях.  

   

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись