Адміністрація ПАТ «КВБЗ» сертифікатів Євросоюзу ще не оформляла. Дорого й немає на що
Колектив ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» до кінця 2015 року працюватиме без змін, по 15 робочих днів щомісяця. Однак що буде з Нового 2016 року, ніхто навіть не прогнозує.
Натомість сьогодні робітники заводу завершують ремонт 40 одиниць військової техніки, який проводиться у відповідності до виграного тендера, розповів «Програмі плюс» представник підприємства.
Також нині на ПАТ «КВБЗ» в більших обсягах відновлено виробництво контейнерів для країн Європи. Але їх випуск і так ніколи не припинявся, додав співрозмовник.
Інше від нього - поки що незрозуміло, з чим саме Крюківський вагонобудівний завод зможе вийти після Нового року на європейський ринок, коли остаточно запрацює угода про Асоціацію з ЄС.
«Уся справа в тому, що більшість вантажних перевезень у країнах ЄС здійснюється автомобільним транспортом. Щодо пасажирських вагонів, то їх виробництвом займаються фірми «Сіменс» та «Бомбардьє» й це дуже високий рівень конкуренції.
Тож сьогодні поки що адміністрація не купувала відповідні сертифікати виробництва в Європі, але зрозуміло, що в тендерах, які будуть проводитися в країнах ЄС, ми будемо брати участь і такі сертифікати підприємство купить, хоч вони й дорогі», - зазначив представник "КВБЗ".
Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись