"Укрзалізниця" запускає сервіс оповіщення про появу в продажу квитків

"Укрзалізниця" планує ввести функцію "waiting list" (лист очікування) у системі онлайн-бронювання та продажу квитків. Про це під час телеефіру розповів виконуючий обов'язки голови правління компанії Євген Кравцов.
Якщо квитків немає у відкритому продажу, то пасажири зможуть залишати свій запит. Тільки-но квиток з'явиться - система сповістить користувача про пріоритетну можливість його викупити. За словами Євгена Кравцова, завжди є певна кількість резервних квитків: "Це державна, військова бронь. Дехто повертає вже куплені квитки - таких до 10%".
Читайте також: "Укрзалізниця" відкрила продаж квитків на маршрути до ЄС за зниженими цінами
Принцип роботи waiting list подібний до Telegram-ботів, які шукають вільні квитки, зазначає представник компанії.
Нагадаємо, в січні 2018 року "Укрзалізниця" оновила сайт і додала функцію пошуку квитків з пересадками.
Згодом вона розширила перелік поїздів, на які можна оформити електронні квитки.
Подібна система оповіщення про появу в продажу залізничних квитків на потрібні напрямки досить давно реалізована в системі онлайн-банкінгу "Приват-24".
Крім того, керівництво ПАТ "Укрзалізниця" розглядає можливість впровадження послуги Duty Free на швидкісних міжнародних поїздах та введення наскрізного продажу квитків для кількох видів транспорту.
Читайте також: "Укрзалізниця" розпочала продаж книжок у потягах.
Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись