Новини з 1996 року

"Укрзалізниця" разом з китайцями загрожують створенню Крюківським вагонзаводом першого українського електровоза

Андрій Михайленко 24 травня 2017 11:30 2189 0

Усе через те, що нинішнє керівництво "Укрзалізниці" має плани на своїх ремонтних заводах спільно з китайцями розпочати співпрацю з оновлення рухомого складу залізниці. В цьому випадку мова йде про електровози.

На перший погляд, плани нинішнього менеджменту "Укрзалізниці" виглядають цілком логічними, та є "але" у вигляді власних розробок Крюківського вагонобудівного заводу зі створення електровоза.  

За таких обставин пріоритетом мають бути інтереси національного виробника, але про все по порядку.

 

ЩО ПЛАНУЄ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ" та КИТАЙЦІ

Китайці в червні цього року для тестування мають надати "Укрзалізниці" свій електровоз.  Про це повідомляє заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань.

За його словами, в рамках оновлення рухомого складу "Укрзалізниці" з китайськими партнерами обговорюється створення СП на базі одного із заводів УЗ, і мова йде тільки про електровозну тягу, хоча раніше розглядалася співпраця і по тепловозах.

"Це саме електровози. Зараз УЗ розробляє інвестиційний план з General Electric по тепловозах. Тому з Китаєм - це модернізація електровозів.

Вони бачили це як залучення кредитних ресурсів, щоб УЗ кредитувалася в Ексімбанку Китаю для закупівлі локомотивів.

Ми бачимо це як створення СП з локалізацією від 10 до 60% в Україні на заводах ПАТ "УЗ".

Для цього їхня експертна група відвідає Київ (ми домовлялися про червень), коли з Білорусі прийде тестовий локомотив. Вони вже бачили майже всі заводи "Укрзалізниці". Тепер вони відпрацюють конкретний інвестпроект ", - каже Довгань.

Заступник міністра підкреслив, що від китайської сторони "є велика ініціатива і зацікавленість".

У Китаї вже побував голова УЗ Войцех Балчун з командою, тепер заплановані зустрічі з Мінінфраструктури та УЗ.

"Думаю, з цього щось вийде - є бачення проекту, тепер його необхідно вкласти в інвестиційну пропозицію і реалізувати", - зазначив Довгань.

Нагадаємо, в грудні 2016 року Білоруська залізниця підписала з Датунським електровозобудівним заводом (Китай) контракт на закупівлю 18 односекційних вантажних електровозів БКГ2 потужністю 7200 кВт.

До цього в Білорусі чотири роки експлуатувалися 12 двосекційних електровозів БКГ1 (на головному фото статті зліва. - Ред.) потужністю 9600 кВт.

Ймовірно, саме електровоз Датунского заводу отримає на тести "Укрзалізниця".

 

КВБЗ проти китайського ДАТУНСЬКОГО ЗАВОДУ 

Зрозуміло, що китайці пропонують вельми чудові умови для українських чиновників: технології та кредити під свої технології.

За такого розкладу мова про підтримку вітчизняного товаровиробника не йде, а мала б.

Про наміри збудувати на КВБЗ електровоз ще наприкінці 2015 року повідомляв  голова наглядової ради Крюківського вагонобудівного заводу Володимир Приходько. 

Очільник підприємства тоді зазначав про обрання його підприємством стратегії максимального розширення лінійки своєї продукції, замахнувшись при цьому на створення такого високотехнологічного продукту як електровоз. Причини такого рішення більш ніж зрозумілі - крюків'яни незабаром займуть нині порожнє місце українського виробника локомотивів "Луганськтепловоз", котрий з 2014 року опинився на окупованій території та став ласим шматком для сепаратистів

Перспективи виробляти український локомотив видаються вкрай багатообіцяючими, оскільки зношеність українського парку електровозів ще на 2011 рік складав 90 відсотків.  У період 2011-2015 років планувалося списати 195 електровозів - крюків'янам було б чим зайнятися.

Однак тепер відомо про серйозних суперників крюків'ян в особі китайського Датунського електровозобудівного заводу та китайських чиновників, що пропонують гарну фінансову підтримку.

Читайте по темі також:

На Крюківському вагонзаводі роблять перший плановий ремонт "Тарпану",

«Були сходи локомотивів з рейок, які замовчували», - залізничники Кременчука про причини свого страйку,

"Зупинити «PESA» !", - гендиректор Вагонзаводу Шабала подав скаргу на тендер «Укрзалізниці» у Київ,

Економіка Кременчука: на російських конкурентів Вагонзаводу та КрАЗу Україна наклала санкції. ДОКУМЕНТИ

 

 

Теги: Економіка КременчукаПолітикаТранспорт КременчукаРезонанс Кременчука

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

«Бумеру - 15 років»: у Кременчуці відбувся ювілейний концерт репера Серьоги. ФОТО 106 0
Концерт «Дизель шоу» в Кременчуці зібрав аншлаг. ФОТО 275 0
"Доки світло не згасне назавжди": Макс Кідрук у Кременчуці презентував новий роман 558 0