Новини з 1996 року

"ПІШЛИ В ДИВЕРСИФІКАЦІЮ Й ОТРИМАЛИ КОМПЕНСАЦІЮ". ПАТ «КВБЗ» й виробництво вантажних вагонів

Олександр Курилов 09 вересня 2015 11:27 1497 0

ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» зменшив обсяги виробництва вантажних та пасажирських вагонів у 2015 році одразу на 81 відсоток. Цифри виробництва за період січень-серпень цього року – на підприємстві виготовлено лише 320 вантажних вагонів і жодного пасажирського. В якості компенсації у 2015-у – на заводі виготовили 5 нових вагонів метро.

Минулого ж року ситуація з виробництвом «пасажирів» була такою ж, але вантажних вагонів за цей час виготовили 1687 штук.

Про такі результати виробництва на ПАТ «КВБЗ» повідомляється у спеціальній довідці міськвиконкому. За оприлюдненим, завод працюватиме 14 робочих днів з 21-го й за тим, що відомо, ситуація мала б бути ще гіршою.

Втім на підприємстві, яке очолює Почесний громадянин нашого міста Володимир Приходько, вдалися до чергової диверсифікації виробництва. До таких диверсифікацій за останні 20 років на КВБЗ вже звикли й далі мова піде про ремонт військової техніки, на що завод тендер уже виграв.

Про що слід додати - ПАТ "КВБЗ" за цей час втратив усі позиції постачальника вагонів у Росію, де йому штучно перекрили кисень із сертифікатими відповідності. Втім російський ринок нині й без кременчужан переживає важкі часи й навряд чи  погляди кременчуцьких вагонобудівників у найлижчий рік, якщо не більше, взагалі будуть повернуті у бік колишнього партнера. До речі, аналогічна ситуація у місті вже була - так само Кременчуцький автомобільний завод ішов з російського ринку. Єдина різниця - на КВБЗ, на відміну від ПАТ "АвтоКрАЗ", усе-таки більше займаються модернізацією виробництва й мають, як на репортера, більші шанси для виживання у кризу. 

Теги: КВБЗЕкономіка Кременчука

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись