
У листопаді 2022 року до Головного управління Держпродспоживслужби звернулася мешканка Хоролу, права споживача якої було порушено. Заявниця повідомила, що після придбання товару неналежної якості, їй у магазині не замінили його на аналогічний, але справний.
Вона придбала в одному з місцевих магазинів телефон iPhone за 22 499 грн. Через декілька годин після придбання жінка не змогла ввімкнути пристрій. Тому вона повернулася до магазину, склала заяву та акт про приймання товару для оцінки та обслуговування. Встановили, що телефон відновленню не підлягає, однак магазин відмовив споживачці у заміні товару. Скаржниці пропонували інший телефон, який уже був у вжитку, тож довелося звертатися до ДПСС.
Лише нещодавно вдалося врегулювати відносини між магазином та споживачем – покупцеві надано новий, аналогічний телефон.
«Магазин з продажу електроніки повідомив Головне управління про те, що за згодою заявниці, ій було надано новий аналогічний телефон Apple iPhone. Зазначену інформацію також особисто підтвердила і заявниця», - повідомили у пресслужбі обласного управління Держпродспоживслужби.
Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись