Кременчук і XXI сторіччя. Живемо і не знаємо, чи поїдемо додому і чи є там вода, газ та світло

752 0
Кременчук і XXI сторіччя. Живемо і не знаємо, чи поїдемо додому і чи є там вода, газ та світло

Полтавщина – одна з перших областей, яка ввела електронні лікарняні, і одна з останніх, де вводять електронний квиток на проїзд у громадському транспорті. Вся Україна рухається до режиму «пейперлесс» – для зручності всі документи потроху переводять в електронний формат. Це робиться для зручності всіх верств населення, чи то бюрократ, який раніше працював з купою тек макулатури, чи пересічний громадянин, який рідко стикався із заповненням документації в державних установах і не любив це робити якраз через складність та тривалість процесу. Але й тут є складнощі – деякі люди досі не вміють працювати з комп’ютерами.

Більш гуманні та сучасні організації адаптувалися й для зв’язку з аудиторією почали користуватися месенджерами. Наприклад, КП «Полтававодоканал». Його працівники нещодавно опублікували в Telegram, що з 14:00 через аварійні роботи буде обмежено водопостачання в селищах Яківці, Дальні Яківці та Червоний Шлях. Це зручно, тому що попри те, що в підприємства є сайт, навряд чи мешканець Полтавської громади зайде на нього в будній день по обіді, щоб подивитися, чи буде в нього сьогодні вода.

У Кременчуці ситуація набагато гірша. У деяких надавачів компослуг є сайти, але каналу у Viber, Telegram або тому ж Facebook немає. Тож кременчужани не можуть оперативно дізнатися про те, що десь прорвало трубу або перекрили ділянку дороги, не промоніторивши ЗМІ. Та й то, якщо людина хоче конкретно дізнатися, чи буде в неї вдома весь перелік компослуг, то їй доведеться «пробігтися» очима по стрічці новин. Така ж ситуація з тролейбусами, які рухаються за маршрутами №3Б та №26А+. Через розриття теплової мережі на перехресті вул. Шевченка та вул. Троїцької з четвертого до дев’ятого жовтня вони не можуть проїхати за звичним маршрутом у бік Молодіжного. Їм доводиться повертати на вул. Першотравневу та їхати вздовж залізничного вокзалу. Хоч про це писали «Програма Плюс» та інші ЗМІ, громадяни все одно чекали комунальний транспорт на зупинках.

У більшості кременчужан – сучасні телефони, на які без проблем можна встановити той самий Telegram. Якби в КП «Теплоенерго» або Кременчуцького тролейбусного управління були канали, до них можна було б приєднатися та оперативно отримати сповіщення про те, що немає сенсу чекати комунального транспорту. Конкретно в цьому випадку того ж результату можна було б досягти, надрукувавши ті ж самі оголошення та розклеїти їх на зупинках.

Що стосується водо- та газопостачання, то перед початком проведення планових робіт працівники газової служби та водоканалу залишають повідомлення в паперовому вигляді біля входів у під’їзди громадян, що зручно для мешканців будинку. Але таких повідомлень не залишають для приватних будинків, тому що наклеїти папірець з попередженням просто немає куди. У разі аварійної ситуації тим більше ніхто не піде розклеювати оголошення. У такому випадку знадобився б той самий Telegram з його повідомленнями. А поки що маємо що маємо – скоро 2022 рік, а багато чиновників та комунальників досі не хочуть або не можуть зайнятися оперативним інформуванням кременчужан.

До речі, майже у всіх ЗМІ Кременчука є Telegram-канали, серед них і «Програма Плюс». Посилання: https://t.me/programa_plus_Kremen

 

 

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Авторизация