У ВР рекомендують Малецькому повернути пільговий проїзд. Але він знайшов аргументи, чому ні

864 0
У ВР рекомендують Малецькому повернути пільговий проїзд. Але він знайшов аргументи, чому ні

Сьогодні, 18 серпня, у Кременчуці триває позачергова сесія міської ради. На ній після затвердження порядку денного перейшли до заслуховування депутатських запитів. Депутатка Лариса Гориславець, до якої звертаються мешканці міста, вийшла до трибуни, щоб знайти розв’язання проблеми, яка стосується обмеження пільгового проїзду в комунальному транспорті для учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та інших пільгових категорій.

Нагадаємо, що в Кременчуці досі діє рішення, відповідно до якого пільгові категорії населення можуть їздити в комунальному транспорті з пільгами лише з 10:00 до 15:00.

До депутатки звернулися учасники ліквідації на Чорнобильській атомній електростанції, які обурені тим, що їм доводиться платити за проїзд у транспорті. Один з них, учасник ліквідації на ЧАЕС другої категорії, 65-річний Сергій Матвійчук підробляє на пенсії й добирається до свого місця роботи тролейбусом з Крюкова на Молодіжний. Після підвищення вартості проїзду з двох до п’яти гривень його витрати зросли. Кожна гривня важлива, враховуючи невелику пенсію та довгий шлях, яким чоловік мусить дістатися до робочого місця.

У Кременчуці й досі діє зелена зона карантинних обмежень, але запроваджене виконкомом обмеження не переглянуте. Ще у квітні цього року уповноважений Верховної Ради з прав людини вніс подання міському голові Кременчука щодо відновлення пільгового проїзду для мешканців міста. Але зараз право на безкоштовний пільговий проїзд мають лише учасники АТО. Тож чи можна зробити висновок, що міська влада ігнорує заслуги ліквідаторів ЧАЕС перед усією Україною та сусідніми країнами?

Лариса Гориславець у своєму запиті попросила мера Віталія Малецького врегулювати питання пільгового проїзду відповідно до чинного законодавства та подання уповноваженого ВР з прав людини. Також вона звернулася до членів виконкому, щоб вони переглянули рішення №768 від 25 травня 2020 року.

Тут уже міський голова почав «відбиватися» аргументами. Він почав з того, що зелена зона – це не означає зняття карантинних обмежень, серед яких – перевезення громадян у громадському транспорті відповідно до кількості місць для сидіння. Віталій Малецький, мабуть, не зовсім знає про те, що каже, оскільки сам їздить на службовому авто з власним водієм. Тож виходить так, що він дивиться через свою «градоначальницьку» призму і впевнено говорить про те, що карантинні обмеження в нашому місті виконуються. Мабуть, він не бачив зсередини салони маршруток та тролейбусів і того, як саме «виконуються» правила щодо носіння масок.

Другий аргумент – це те, що якщо повернути цілодобовий пільговий проїзд, лікарі не зможуть доїхати на роботу. Знову ж таки, враховуючи те, що і тролейбуси, і маршрутки беруть «на борт» пасажирів навіть тоді, коли «сидячі» місця закінчилися, то якщо взяти ще кілька пільговиків, ситуація не зміниться. І вже точно не буде катастрофи, коли не можна буде вийти з маршрутки, якщо о сьомій чи восьмій ранку там буде один пільговик, і з тролейбуса, коли там буде три чи навіть п’ять людей, які скористалися правом пільгового проїзду.

Уповноважений ВР з прав людини для Віталія Малецького також не авторитет, адже, на його думку, це питання виходить за призму уповноваженого. Але що це, як не спроба ВР дотримання у Кременчуці прав людини?

Остаточна думка міського голови – якщо дозволити пільговикам, серед яких люди з інвалідністю та пенсіонери, яким навіть після 60 доводиться працювати на іншому боці міста, щоб звести кінці з кінцями, це призведе спочатку до транспортного, а потім і до медичного колапсу.

Запит депутати не підтримали: "за" - шість голосів, "проти" - один, утрималися від голосування - 10.

 

"Ваша відповідь - це була відповідь для ліквідаторів ЧАЕС, які звернулися до мене із запитом", - сказала наостанок Лариса Гориславець.

 

 

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Авторизация