У Кременчуці не буде електронного квитка. Зате буде багато кредитних тролейбусів

726 0
У Кременчуці не буде електронного квитка. Зате буде багато кредитних тролейбусів

Сьогодні, четвертого червня, в Кременчуці пройшло засідання виконавчого комітету Кременчуцької міської ради. На ньому після розгляду питань порядку денного перейшли до відповіді на запитання журналістів, які мають можливість спитати щось лише в чаті онлайн-трансляції засідання.

Одне з питань стосується ініціації обласних чиновників запровадження електронних квитків за проїзд. У Кременчуці це обіцяли втілити в життя ще минулого року, але зараз питання взагалі не зрушує з місця.

Міський голова Віталій Малецький пояснив, що введення електронних квитків потрібне, але вартість цієї акції досить велика, тому Кременчук не може собі цього дозволити. Хіба що з обласного бюджету на це виділять кошти.

Мер навіть пояснив, чому наше місто пастиме задніх у порівнянні з обласним центром. Поставити в салонах транспорту валідатори, а на зупинках створити автоматизовану систему продажу квитків – це все коштує грошей. Зчитувати потім кожен квиток – також потрібні гроші.

Наприклад, у комунальному транспорті міста вартість проїзду становить лише дві гривні. А ПриватБанк, Ощадбанк та іноземні компанії, які займаються створенням мережі зчитування та підрахунку квитків, вимагають комісію з кожного оплаченого проїзду – по 15-20 копійок. Тому недоречно витрачати стільки грошей за кожен використаний квиток.

Щоб комісія виправдала себе, потрібно підвищити вартість поїздки в тролейбусі та автобусі до шести або навіть десяти гривень.

Але міський голова не нагадав, що кременчужани досі віддають кредит за тролейбуси, які Віталій Малецький завбачливо замовив фіолетового кольору – кольору його партії. Саме через одну з умов цього кредиту не можна підвищувати вартість проїзду.

Так само він не став акцентувати, що оновлення та утримання комунального автопарку обходиться кременчужанам досить дорого.

Мешканці міста офіційно платять за проїзд у комунальному транспорті дві гривні, але фактично вони відраховують частину своєї зарплатні на відшкодування перевезення пільговиків і утримання фіолетового транспорту. Завдяки сайту публічних закупівель Prozorro, досить легко можна промоніторити інтенсивність закупок Кременчуцького тролейбусного управління. Кількість та вартість цих закупок вражає: тут ми купуємо дизельне пальне за шість мільйонів гривень, там – запасні деталі, ще пів мільйона витрачаємо на технічне обслуговування двигунів автобусів.

 

Читайте також:

КТУ оновить тролейбуси та автобуси майже за 13 мільйонів бюджетних грошей. Зате проїзд – дві гривні

Кременчук візьме ще до 20 тролейбусів в кредит. На автономному ходу поїдемо в Потоки

 

 

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Авторизация