ПАТ «КВБЗ» оголошує про намір замінити дизель-поїзди в Україні. Поставлятимуть модель "ДПКр-2"

2 250 0
ПАТ «КВБЗ» оголошує про намір  замінити  дизель-поїзди в Україні. Поставлятимуть модель "ДПКр-2"

ПАТ «Крюківський вагонобудівний  завод» оголошує про наміри поборотися за мільярд гривень, який виділяє Укрзалізниця для закупівлі та ремонту дизель-поїздів в Україні.

Мінятимуть їх у випадку погодження залізничниками на спеціальні дизель-поїзди марки ДПКр-2.

Про те, що Крюківський вагонобудівний завод не спить, але стежить за можливим оголошенням тендера Укрзалізниці  щодо купівлі нових дизель-поїздів, ЗМІ повідомляє прес-служба підприємства  у спеціально розповсюдженому повідомленні.

За тим, про що йдеться, мова про тендер з придбання 6-и  таких дизель-потягів, за   виробництво яких готові взятися кременчужани.

Загалом, якби були гроші, Укрзалізниця могла  б успішно  списати щонайменше 200 таких потягів, які випущено у 60-80-х роках.

Однак грошей усього – мільярд гривень і за них більше шести таких потягів не зробити.

Про що говориться  у повідомленні підприємства, так це про конкурентів і про те, що є сумніви в  «аналогічному підході до сервісного обслуговування виробником можливостей у разі закупівлі імпортного рухомого складу».

Однак кого саме бачать серед конкурентів – фінів, чехів чи поляків, яких хочуть «забанити»,  адміністрація ПАТ «КВБЗ» не  уточнює.

Читайте також: Сьогодні вагони-трансформери, вироблені Крюківським вагонзаводом, виходять вперше у рейс

Варто додати, що наші потяги – швидкі. Швидкість їх – 140 кілометрів на годину й вони обладнані за останнім словом цивілізації – вакуумними туалетами й широкими дверима.

Останнє ж уже потрібно мешканцям сіл та дачникам, які повертаються з повними сумками картоплі чи фруктів додому восени.

Нагадаємо, перший такий поїзд ще в 2015 році для своїх потреб придбала Львівська залізниця.

 

 

 

 

 

 

 

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись

Авторизация