Новини з 1996 року

Таємничий дзвінок, або Де завжди у продажу дешева риба

Юрий Сиора 30 березня 2018 Пригоди 1451 0

Без перебільшення та зайвої реклами слід визнати, що мережа магазинів «Оптовичок»-«Маркетопт» є лідером торгової галузі не лише в Кременчуці та на його околицях, хоча починалася вона з маленьких продовольчих магазинчиків.

Серед переваг сучасних супермаркетів споживачі називають доступні ціни, чемний персонал, широкий асортимент товарів, серед недоліків – занадто нав’язливу рекламу та випадки, нехай і поодинокі, потрапляння на прилавки неякісних продуктів харчування.
Втім ніяких конкретних даних про власників компанії, кому можна на це поскаржитися, знайти важко – на всіх інтернетівських сайтах, де згадується торгова мережа, мова йде або про адреси її магазинів, або про акції, що в них проводяться.
Постійному покупцю «Оптовичка» Володимиру Савченку поталанило двічі: спочатку - коли він придбав у заміському магазині гнилий товар, потім - коли правдами-неправдами дізнався, що однією з засновників цієї відомої торгової мережі виступає таємнича кременчужанка Шаповалова. Прізвище виявилося добре знайомим, однак ким Наталія Вікторівна доводиться нардепу Юрію Шаповалову – родичкою чи однофамільницею, - цікавий покупець міг тільки припустити. Однак те, що недобросовісним персоналом закладу торгівлі керує - нехай і опосередковано – мало не його землячка, споживача покоробило.
Саме з цієї причини свої претензії до «Оптовичка» мешканець смт Власівка Кіровоградської області вирішив викласти першій-ліпшій кременчуцькій газеті. Вибір Володимира Савченка впав на «Програму Плюс»:
«У середу, 7 березня, - якраз напередодні Міжнародного жіночого дня! – зайшов скупитися до «Оптовичка», розташованого на вулиці Лівобережній і на фасаді якого заклично майорить напис: «Завжди у продажу свіжа недорога риба»,  - йдеться в отриманій редакцією «Програми Плюс» скарзі. – У рибному відділі натрапив на нібито свіжого, але з написом «Ціну знижено» величезного карася. Продавщиця відділу попередила, що ціну знизили, бо лежить рибина ТРЕТІЙ день. Хоча й підозрював, що знижувати ціну на затхлі харчові продукти не дозволяється, вирішив не псувати ані собі, ані продавщиці передсвяткового настрою – заплатив за карася і пішов додому його смажити. Та коли заходився рибину чистити, з неї не лише ребра, а й нутрощі почали вилазити. Еге, думаю, виходить, мене не даремно попереджали. А що як і решта рибопродуктів в «Оптовичку» по три дні валяються?! Не доведи, Господи, хтось отруїться!»
І співчутливий Володимир Савченко не полінувався повернутися до магазину на Лівобережній, 12 та висловити претензії адміністратору «Оптовичка» Марині Алексєєвій: мовляв, хто додумався замаскувати зниженою ціною явно зіпсований продукт? Та чи чула адміністраторка про смертельні наслідки для дорослих і дітей від такої найнебезпечнішої хвороби як ботулізм?
«Пані Марина погодилася, що ризикувати життям людей – і особливо дітей! – не можна. І хоча запевнила, що той карась потрапив до магазину сертифікованим і «всього» ДВА дні тому, дала вказівку, щоб усіх його «друзів по нещастю» з продажу прибрали».
«Рибу з вітрини забрали, та чи надовго? Можливо, ця вистава для одного глядача?» - спостерігаючи за метушнею персоналу «Оптовичка», засумнівався Савченко і саме тоді вирішив поділитися враженнями щодо факту продажу неякісного товару із засобами масової інформації.
...Кореспондент «Програми Плюс» зустрівся з адміністратором згаданого в скарзі «Оптовичка» у четвер, 22 березня. Розмовляти «на диктофон» Марина Алексєєва категорично відмовилася і, не погоджуючись зі змістом скарги, заявила, що претензії скаржника безпідставні, оскільки куплена ним рибина була отримана магазином із сертифікатом якості і пролежала на прилавку всього ОДИН день. Мовляв, якби покупець приніс у магазин почищену вдома рибу для доказу її непридатності для споживання, можна було б про щось говорити, а так... І взагалі, такий випадок, за словами адміністратора, стався в магазині вперше.
Щоправда, журналіста здивувало, що Марина Алексєєва не погодилася написати на скарзі досить невинне: «Ознайомилася, але не погоджуюсь!» Однак це її право. 
Але, готуючи запропонований читачам репортаж, його автор не даремно виділив розбіжність у вказаних термінах зберігання спірного карася: ТРИ дні – від продавщиці покупцю, ДВА дні – покупцю від адміністратора, і ОДИН день – уже журналісту від адміністратора. Чим ці розбіжності пояснити - помилками, забудькуватістю чи окозамилюванням? 
Насторожило й інше. Увечері в понеділок, 26 березня, на стільниковий телефон кореспондента надійшов дивний дзвінок. Незнайомий жіночий голос назвався... «Гарячою лінією»(?!) і якось каламутно намагався випитати у журналіста його наміри після відрядження до Власівки. 
Залишається тільки припускати, з якого це дива «Гаряча лінія» зацікавилася реакцією редакції на інцидент у магазині «Оптовичок» і кому з жінок належить таємничий голос?..

 

Поділитися з друзями

Коментарі

Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись