
Адміністрація ПАТ «Кременчукгаз» - приватного підприємства, яке здійснює розподіл та облік газу, за який сплачують користувачі в нашому місті та Гороішніх Плавнях знову пояснює відповідь на запитання – чому у всій Україні з цим питанням все нормально, але не у Кременчуці.
За тим, що оприлюднив керівник підприємства Богдан Оксененко – негаразди з оплатою за газ у нашому місті виникли через « збій у системі роботи, коли не були виставлені платіжки за половину серпня та за вересень, отож сума загального платежу, яку отримали більшість абонентів. Відповідно, рахунки за газ, які отримали громадяни складають в часовому відрізку 2,5 місяці.
Цікаво, що керівник "Кременчукгазу" Богдан Оксененко серед причин кризи з газовими рахунками називає й те, що частина споживачів газопостачальної компанії «Нафтогаз України» при передачі показників використовувала особовий рахунок, який їм присвоїла ця компанія.
«Це також спричинило збій – наша система не прийняла ці показники, бо у кожного, хто мешкає на території обслуговування ПрАТ «Кременчукгаз», давно є свій особовий рахунок, згідно якого й приймаються показники», - говорить представник Кременчук.
Тож за його словами– згідно правил газовиків, їхніх кодексів, споживачеві здійснюються нарахування за середньомісячним споживанням протягом року.
Останнє від керівника «Кременчукгазу» – це нагадування, що газовики збирають покази за газ з 1 по 5 число і далі вносять їх в систему. Чи виправлено помилки комп’ютерної програми Кременчукгазу, через що у місті стався збій з отриманням рахунків – представник міськгазу це питання оминає.
Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись