
Споживачі різних компаній за газ платитимуть різні суми
Ціна на газ для споживачів, які платять за паливо за річними тарифами, залишиться незмінною до 30 квітня 2022 року. А ось місячні тарифи на блакитне паливо будуть рости регулярно.
Про це повідомляють "Факти та коментарі".
Компанії, що постачають газ населенню, продовжують публікувати проєкти, де вказують ціни на блакитне паливо.
Найменший тариф на постачання газу побутовим споживачам пропонує НАК "Нафтогаз України". За кубометр блакитного палива за річним тарифом клієнт компанії заплатить 7,96 грн. Стільки ж платитимуть ті споживачі, для яких "Нафтогаз України" - постачальник останньої надії.
Трохи дорожче тарифи встановила компанія "Окко". Її споживачам у листопаді за газ доведеться заплатити 7,99 грн з ПДВ. При цьому "річний фіксований" тариф становить 10,99 грн.
На сьогодні компанія YASNO не укладає договори з новими клієнтами. В той самий час наявні споживачі з Києва, Дніпра і Донецька платитимуть за газ у листопаді 8,46 грн. Річний тариф у цієї компанії становить 8,46 гривні.
Побутові споживачі компанії "ТАС.Енергія країни" заплатять у листопаді за кубометр газу 38,35 грн. У той час як річний тариф становить 11,22 грн.
Уряд має запровадити заборону на експорт металобрухту якнайшвидше, бо втратимо галузь
Про це заявив народний депутат із фракції "Слуга народу" Дмитро Кисилевський.
"Викликає подив неготовність Кабміну приймати рішення тоді, коли для цього є всі підстави. Кабінет міністрів досі не прийняв постанову, яка б обмежувала експорт металобрухту. Виглядає так, що Кабмін імітує якісь дії, а насправді грає на руку тим, хто вивозить з країни цю важливу стратегічну сировину", - сказав Кисилевський. Він нагадав, що нині металобрухт, який є незамінною сировиною для металургійної галузі, вивозять з України в рекордних обсягах, внаслідок чого вітчизняні підприємства вже відчувають дефіцит і змушені скорочувати виробництво. "Немає жодної металургійної технології у світі, яка б дозволяла виплавляти сталь без використання металобрухту. Тобто навіть до появи зеленого курсу, навіть до появи тренду на зниження викидів СО2 без металобрухту ніяка сталь у світі не виплавляється, немає такої технології. Ані в мартені, ані в конверторній технології, ані в електрометалургійній не можна виплавити сталь без металобрухту. Тому металобрухт – це дуже важлива сировина", – наголосив Кисилевський.
За його словами, якщо уряд негайно не введе заборону на експорт брухту, металургійна галузь опиниться на межі колапсу: "Зараз усі металургійні підприємства готуються до дуже складної ситуації взимку в плані постачання металобрухту. Традиційно заготівля металобрухту з настанням холодів зменшується. І з огляду на той величезний обсяг експорту, який був цього року і має місце цього року, можна очікувати проблем з постачанням цієї сировини на металургійні підприємства із настанням холодів, які можуть призвести до простоїв або до втрати обсягів виробництва".
Раніше Федерація роботодавців України звернулася до прем'єр-міністра Дениса Шмигаля з вимогою ввести до 2024 року заборону на експорт металобрухту, у зв'язку з тим, що зростання світових цін на брухт призвело до різкого зростання його експорту і вітчизняні підприємства відчувають дефіцит сировини. У ФРУ при цьому підкреслили, що металобрухт є критичною сировиною для декарбонізації української металургії. Пізніше Міністерство економіки підготувало проєкт постанови про заборону експорту брухту. Проте його прийняття з невідомих причин затягнулося.
Народний депутат "Слуги народу" Микола Тищенко нещодавно здивував українців своїми знаннями про продуктовий шопінг
У коментарі журналістам колишній ресторатор стверджував, що шмат сала коштує від 50 грн за кілограм. Стільки ж – яловичина, від 50 до 70 гривень, але можна знайти і за 20. А гречку він купує приблизно 12-28 гривень за кіло. За словами Тищенка, такі ціни можна знайти не у приватних фермерів із глибинки, а в самому центрі Києва – на Бессарабському ринку. Журналіст показав реальний прайс на продукти з найдорожчого ринку столиці, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на "Сегодня".
За такі гроші, що нардеп готовий віддати за кілограм м'яса, на Бессарабці можна купити хіба що невеликий пучок моркви. Коренеплід коштує в середньому 50 гривень за кіло.
Помідори та цибуля — по 100. А кілограм часнику затягне на 250 гривень.
Горезвісна яловичина обійдеться покупцеві від 200 гривень за кілограм. Але продавці сказали, що на прилавках її немає. Натомість пропонують свинину – по 140.
А взагалі є м'ясо на будь-який смак: ребро свині по 130, печінка – 59, антрекот – 180. Ціни вказані у гривнях за кілограм.
За цілу качку просять 180 гривень (за кілограм). Продавець показує важкі тушки, які догори дриґом чекають свого часу.
Улюблені ласощі депутата Тищенка – сало. Принаймні по нього він приходить на Бессарабку часто. Це підтвердили торговці на ринку:
"Так, приходить сюди. Бере сало, м'ясо! Торгується завжди до останнього", – киває одна з продавчинь.
Колега з м'ясного відділу, що стоїть поруч, підхоплює:
"Та знає він ціни, навіщо сказав таке взагалі? Коля шо, дурень? Я навіть не пам'ятаю, в якому році кілограм яловичини можна було купити по 50 гривень. Це просто нонсенс! Ніде таких цін немає! Ні на Бессарабці, на ні будь-якому іншому базарі!"
Жінки показують шматки сала. Ціни варіюють від 150 до 500 гривень за кілограм. Тищенко, кажуть продавчині, купує український делікатес по 250 гривень.
"Укрзалізниця" має вирішити в першу чергу проблему нестачі локомотивів, а не списувати придатні до експлуатації вагони та закуповувати нові
Про це пише РБК-Україна з посиланням на заяву президента Української аграрної конфедерації Леоніда Козаченка.
"Дуже великі проблеми. Вони пов’язані з дефіцитом тяги. Тобто немає локомотивів. І це та сама проблема, яка була ще 4 роки тому з вагонами, коли не можна було мати приватні вагони, тільки були державні, дефіцит яких був великий", - розповів Козаченко.
На його думку, якщо зараз УЗ ухвалить рішення про списання понад 50 тис. залізничних вагонів за віком, це призведе до великих проблем на ринку перевезень, адже для закупівлі такої ж кількості нових вагонів на заміну списаним коштів у компанії немає. Експерт вважає, що виходом із ситуації має бути допуск приватної тяги на залізницю, що створить конкуренцію на ринку перевезень та підвищить ефективність роботи залізниці.
"На жаль, категорично відмовляється "Укрзалізниця" дозволити мати приватну тягу", - констатував Козаченко.
В Україні з наступного тижня зміняться ПДР: що чекає водіїв, велосипедистів і пішоходів
В Україні оновлені правила дорожнього руху набудуть чинності з 1 листопада - вже в найближчий понеділок для водіїв запрацює обмеження швидкості за межами населених пунктів, на дорогах країни з'являться нові розмітки та знаки. Автоюрист Богдан Глядик пояснив, до чого потрібно готуватися автолюбителям, велосипедистам і пішоходам.
Про це експерт розповів в ефірі "Українського радіо".
Такі нововведення приводять у відповідність до змін нормативно-правових актів та Конвенції про дорожні знаки та сигнали. Як зазначив юрист, кардинальних змін, які вплинуть на керування транспортними засобами, не відбудеться, і зміни в новій редакції ПДР не критичні.
Які головні нововведення
Найістотнішим для автомобілістів, мабуть, можна назвати обмеження швидкості руху за межами населених пунктів.
Так, заборонять рухатися зі швидкістю 110 км/год, якщо елемент дороги, що відокремлює транспортні потоки протилежних напрямків, не виділений розміткою 1.2 (раніше було 1.1 або 1.2). Розмітки ж розрізняються між собою шириною - до 15 см і 20 см відповідно.
Для велосипедистів важливо, що вводиться нове визначення велосипедної доріжки, а також вперше вносять поняття "велосипедна смуга" і "велосипедний переїзд".
Також змінили нумерацію деяких дорожніх знаків. Зокрема, ввели дорожній знак з позначенням номера дороги на червоному тлі з напрямком, куди вона веде.
Додали дорожню розмітку про спільний рух авто і велосипедистів, і з'явився відповідний дорожній знак.
Також тепер діятимуть нові діагональні пішохідні переходи.
Ще ввели дорожню розмітку на перехресті, куди заборонено в'їжджати (щоб водії, які не встигли покинути перехрестя, не створювали пробки).
За новими правилами зміниться поняття "державних доріг". Замість трьох загальноприйнятих типів (міжнародні, національні, регіональні) діятиме і четвертий тип дороги - територіальні. Це вплине на відповідальність органу, на ділянці якого знаходиться дорога. Так, якщо водій пошкодив авто, то для відшкодування витрат буде простіше встановити, на чиїй території це сталося.
Коментарі
Для того, щоб залишити коментар, вам необхідно авторизуватись